The infamous school for ‘young ladies’, St Trinian’s, is once again facing dire financial crisis. While unorthodox headmistress Camilla Fritton struggles to deal with the new Education Minister Geoffrey Thwaites’ tireless advances and his unyielding objective to transform her chaotic environs into a ‘respectable’ school, the responsibility for saving St Trinian’s from its creditor’s falls to the anarchic pupils. The fearless girls, using their wit, sass and ingenuity attempt to pull off the heist of the century and save the school from impending bankruptcy.