Eight people are blindfolded in the back of a van. Actually, they are being taken on a weekend of Paintball, for which they signed up. The players don't know each other and will have to work as a team in order to win and snag the six flags distributed throughout the forest. After a first attack by an enemy team, one of the players dies. Someone is shooting at them with real bullets. deadly game.