19-year-old Eloy works with his parents in the family business, assigning tombstones and ornamental figures at burials in the city cemetery. After his father's death, Eloy is forced to grow up quickly, in a world he finds hostile and alien. One day he meets Elvira, a young Andalusian girl, who introduces him to sexual practices that will lead him to uncover unknown areas of his spirit and reality.