Georgia is a Greek American tour guide who is leading a tour around Greece with an assorted group of misfit tourists who would rather buy a T-shirt than learn about history and culture. In a clash of personalities and cultures, everything seems to go wrong, until one day when older traveller Irv Gordon, shows her how to have fun, and to take a good look at the last person she would ever expect to find love with: her Greek bus driver.