The surviving men of an elite paramilitary unit are, because of the death of their comrades and the unexpected end to the war, doubly irritated. Helplessness and fear of social responsibility lead to a mutual suspicion with fatal consequences: the search for the bodies of their comrades-in-arms becomes a kind of catharsis, after which the soldiers ultimately find the real enemy within themselves.