The microcosmic world of a street market on the outskirts of Zagreb: traders, thieves, prostitutes, self-appointed security guards and other lost souls, each with their own unique ideas, passion or mania. We follow the tragicomic, mutually intertwined mini dramas of each character, as they fight to save the marketplace itself, when city planners threaten to raze it to the ground and replace it with a skyscraper.