A romantic tragicomedy set on a Croatian island, where the local postman has a habit of reading his fellow islanders’ mail. When a mysterious “woman in black” moves to the island, he reads her private letters and learns about her terrible fate. The postman and the mystery woman develop a relationship. Then he learns that his involvement with her is not as accidental as it first seemed.