Saša is an unsuccessful writer with an unstable private life who works as a restaurant critic. His life starts to change when he falls in love with Ines who works at a private sports centre and has just broken up with her boyfriend. However, things get complicated when Saša writes a bad review for a restaurant of a powerful and well-connected owner. To fulfill his wishes and get his life in order, Saša will have to face all the flaws of his character.