After her mother's death, 15-year old Mia moves in with her aunt, the actress Cleo, who lives with her son Fritzi in a shared apartment in Berlin. Mia lingers for stability and attention but in between Cleo's rehearsals at the theatre and her relationally disturbed housemate Elisa, she finds herself in a world of adults who themselves seem to be unable to cope with life.