Ramirez is an attractive, self-confident loner with smooth ways and an inscrutable face, who wanders aimlessly through life. Despite a luxurious Madrid apartment and that, as a member of the upper class, he suffers no material needs, he has chosen a life of crime. A drug dealer by day, by night he is a dangerous hunter of anonymous women – objects of his perverse “artistic” tendencies. His character is shrouded in mystery although perhaps the key to unlocking it rests in his indifference to his bed-ridden mother. His obsessions with one-night stands and photography come together in a vicious circle in which Ramirez finally becomes a victim of his own heartlessness.