Per is a man who’s reached rock bottom in life and society, though he doesn’t lack dignity. He refuses to accept charity and he does his morning exercise, he makes a living collecting cans and exists without a home, social security number or social control - quite an achievement in today’s Sweden. Per unexpectedly receives a large amount of money and starts a journey to reconciliation with the people he thinks he let down thirty years ago.