Taru (35) lives a harmonic life in a horse farm with her husband Harri (40) and stepdaughter Ninni(13). Everything changes when Ninni is injured in an accident with a horse and Taru asks Ninni´s biological mother Eve (33), who has left to Sweden ten years ago, to come back and see her daughter. Eve´s short visit turns into longer stay when Eve realizes that she wants lost ten years of her life back. Longing after daughter Ninni rises to the surface. Step by step Eve starts to get foothold in the family for herself and Taru who is pregnant of her first "own" child loses control of her life.