Tomi Laakso, a happily married man, falls in love with another woman. Instead of going behind his wife´s back, Tomi shares his feelings with her and finds himself in love with two women at the same time. Tomi´s wife Maria has to face the facts and realise that Tomi is still the love of her life. A love story between three adults.