Family therapist Juhani Helin, 35, and business trainer Paula Helin, 34, decide to divorce in a civilized manner and move to separate addresses after selling their common house. But when Paula invites her one night stand, Marco, to the house and Juhani takes revenge on her by hiring a prostitute, Nina, from his half-brother and a pimp, Wolffi, to play his new girlfriend in order to force Paula to leave the house, the box of pandora of their marriage flies open and releases the plagues of love and hate.