A road movie about four girls who drive across Denmark in search of a future. All they really wanted was to pick up some smokes but one thing leads to another and they soon find themselves heading west in a stolen Volvo. For some of the girls there's an old score to settle. For others, the trip is about a new sense of freedom. What the four girls have in common is they're all trying to kick a drug habit. But maybe an abused substance abuser can't be cured through therapy and methadone but instead through confrontation and forgiveness.