An aging Korean executive arrives in Nepal. Dressed in a suit and street shoes, he sets off on a desolate journey to a remote village where he spends several days staying with a local family. His only link to the inhabitants is a small boy with whom he manages to communicate through his broken English. In close proximity to everyday village life and surrounded by the awe-inspiring mountain scenery, he spends the following days in apathetic isolation, slowly starting to feel the weight of the problems he has carried with him from Korea, and also the professional obligations which brought him to Nepal.