15 minutes have passed since the batteries in the TV camera ran out. 15 minutes have passed since the last images for the "While You Sleep" program were recorded inside the infected building. Outside: a curious crowd gathers behind the area cordoned off by the Special Forces. TV news crews are putting on the pressure to find out what the hell’s going on...