Mei, a young Chinese girl bored with life in her little village, decides to quit for the nearest town, Chongqing. But life there isn’t much easier either; sacked from a clothing factory shortly after starting work, she makes do with a job in a hairdressing salon. There she meets and falls for Spikey, a local mafia’s contract killer. For this brute of a man – who has no qualms about asking her to beat him in the street with a nunchaku – she seems simply another notch on the bedpost. One evening, he comes home covered in blood and dies at her feet. Mei discovers several bundles of banknotes under his mattress, and sets off for London where she has an opportunity to marry Mister Hunt, a man of seventy. In her new husband’s silent home, a new life begins. Will she be satisfied with this monotonous routine?