Life follows its peaceful course in a remote little town in the Swedish forest. On his way back from buying his daily paper the King – a bearded eccentric wearing a strange gold tunic – shakes the hand of a child who takes him for a Viking. Bertil surveys the parks, fairs, and forests in search of new subjects to photograph: a dog, an earthworm, a group of friends, a cow. Behind well-trimmed hedges, Hans and Gun-Britt wonder whether the stone they have just installed in their garden is too small. These characters, among many others, enliven sometimes absurd little scenes in this immersive exploration of everyday life in a particular place in Sweden.