Ibrahim walks through the streets of Teheran begging with a newborn baby. He says he’s a widower, but he is waiting for his pregnant wife to join him; in the meanwhile he shares a room with two friends, Fatah and Madjid. Victims of a trick, the three men try to solve the problem looking for the thief and trying to make money, getting in contact more and more with dodgy affairs, in a crescendo of situations and with an unforeseen epilogue.