Their names are Alessandra, Liliana, Marina and Maria Paola. They were teenagers in the 1960s, young adults in the following decade when women’s lib began. Their public and private lives – from the stage to free radio stations, from feminist collectives to street demonstrations – are intertwined with Italian history and the ideas of utopia of that time. More than just a black and white memory.