Maria is waiting for a little girl; she is no longer pregnant but is waiting anyway. She is waiting for her daughter to be born or to die. If there is one thing Maria is unable to do, it is to wait. This is why these three months that she has to face, alone, waiting for her daughter Irene to come out of the incubator, have caught her unawares. Used to relying exclusively on herself and taking all decisions by herself, Maria forces herself into a passive state of apnea, excluding the whole world and imprisoning herself in the white space of waiting. However, this effort at painful isolation consumes the last ounce of strength she has: The bubble of isolation Maria has closed herself in is put to the test and finally explodes. Maria has to save herself if she is to save the child.