Milan, in summer. It’s hot and it’s impossible to avoid the enervating humidity. Two Arabs have just committed an armed raid. A gambler, a waiter, and an alcoholic woman find themselves in a race against time, the daily grind and all its problems. It is difficult to breathe in the heat, and everything seems to feel more intense.