Seven boys organise a relaxing holiday in natural surroundings in Morocco. Determined to capture every moment of their trip they find a strange camera: from that moment, the funny adventure among friends turns into a nightmare. A dark and evil force chases them in the woods where they have decided to stop and does not seem to want to let them escape. Soon our heroes become prey to a presence thirsty for blood and revenge, caught up in a mystery from which they might not be able to return alive ...