The story of a the young, beautiful and rich couple Mousse and Louis, whose lives have been taken over by drugs. One day they overdose and Louis dies. Mousse survives, but discovers she is pregnant. Louis’ mother insists that she have an abortion, so Mousse decides to run away and hide in a house far from Paris. A few months later, Louis’ brother joins her in this safe haven. He wants to help her and tell her his secret.