Krister wakes up on a bathroom floor, filthy and disoriented. He hurries out of the house and rushes off to work, frantically rearranging his day over his cellphone. He's a driving instructor, but within a few minutes he viciously berates one of his clients then storms off, all the while screeching at his bosses and co-workers over his headset. What follows is a long day's journey into an increasingly dark night, with each new revelation more shattering than the last.