Stephen Turnbull hasn't left his own apartment for months, a cocoon that shelters but also suffocates him. Shocked when he is forced to give up his comforting routine, Stephen rummages around in his mind, trying to learn why he has become completely alienated. Perusing through his recollections, he lands on the mad journey across Europe he once made with his best friend Bunny, a slave to sex, drink, and gambling.