The story of Jenny, a young girl who finds herself unwanted by either of her separated parents during the formative years of her life and leaves home at the earliest opportunity. However, live-in boyfriend Rick's associations with witchcraft and black magic soon take her down a path which leads to the most horrific experience of her young life.