A group of friends rent a magnificent house on the beach where they are going to spend the summer together.The sudden arrival of Shary and Diego’s son, David, leads to growing tension that seems to involve everyone, but Matteo in particular, a wellestablished psychoanalyst who is married to Francesca. Leonard, the boy’s enigmatic and solitary uncle, thinks he understands the reasons for this ill ease, hidden under an increasingly thick blanket of silence. This holiday is to change everyone’s life for ever.