The love story of a couple who developed their own specific survival strategies. Without a permanent home or steady job, they live in a self-made camp in the woods and simply use the municipal swimming pool, when they need to shower. Always short on cash, they make a living as providers of human services. They satisfy their employers’ desires. They give them, what they need or what they lack. When Jakob gets hired by a married couple to take on the role of their deceased son and, along the way, grows apart from Manu, their lifestyle is derailed.