Francesca is a young kindergarten teacher whose dream is to migrate to Italy. Looking for a better life, Francesca is ready to face any obstacles, even the doubtfulness and worries of people close to her. The plan is that her boyfriend, Mita, should join her in Italy as soon as he finishes a small business he’s involved in. Things take an unfortunate turn, painful truths come to light and priorities change.