How does Ricardo Villalobos, internationally one of the most acclaimed DJs of electronic music, think? How does he hear? How do Herbert von Karajan and Mussorgsky’s horns end up in the studio of this Chilean musician from Darmstadt, Germany? What happens inside his machines and modules long after they are switched off? How do people react to his art of DJ-ing at Berlin’s famous club Berghain, the temple of techno? What do people expect for their money when they go to the international stages of Ibiza? Do we actually have more sex than our parents? And how do we handle the power of our luck?