A magical, visually stunning and uplifting contemporary fantasy about Pepperminta – who sets out together with her friends to save the world. No one is safe – havoc is wreaked on pretentious diners, students are painted with colours and police officers are attacked with fruit! Pepperminta’s world is moving and evolution is picking up the pace.