When he was a young rebel, Totò turned his back on his native town and has been living between worlds ever since, with his language, his feelings and his dreams. Born in Tropea, in Calabria, and married to a Viennese for thirty years, the man is an immigrant in Vienna. Once he turns fifty he becomes nostalgic for his native town and the feeling he has lost something becomes so intense that Totò’s thoughts keep turning to his childhood and youth when he was in southern Italy. While he is working in the ticket office of the Vienna Konzerthaus, memories of the “simple life” that he has now lost come flooding back, together with sensations and meetings that Totò had forgotten for years. Toying with the idea of going home, Totò sets out in search of himself, both in Vienna and the “Borgo”, the street of his childhood that ends where the stone steps lead to the sea, to freedom...