Twenty years of history of world cinema related through images from the archives of the Istituto Luce. Two very important and unforgettable decades that brought films like Roman Holiday, Ben Hur and Cleopatra to the screen, making Rome and Cinecittà the epicentre of Hollywood production in Europe.