After a one-night-stand gone wrong, David, every inch the Southern geezer, winds up stranded in Liverpool with only some loose change in his pocket and a strong desire to get back to London. Placing a bet to try and win his fare home, he meets helpful local lass Tina, and plans take a different turn. Once he's talked her into skipping work for the rest of the day, she leads him on a tour of the city, and sightseeing leads to sharing stories and, in fits and starts, a connection grows.