Nicole is an introverted Liverpudlian teenager, all but deserted by her parents, with a mother distractedly working nights and a father who has settled with a new family elsewhere. She spends time hanging around the gates of Anfield and the Melwood training ground, desperate for a glimpse of her idol, the star midfielder Lee Cassidy. She meets Jasmine, who is from an affluent family, more glamorous and streetwise, yet the girls' shared adoration for Cassidy lead them to bond instantly. They trawl the city and its nightspots, fantasising about a time when they might have Lee for themselves, yet when the news breaks that the footballer is a transfer target for Real Madrid, they take drastic action to prevent him leaving.