Two ex-guerrilla fighters meet again 30 years down the line at an illegal excavation site while trying to find the body of a third comrade who disappeared all those years ago. The tension and secrets concealed over the years increasingly ripple the surface as the unpredictable outcome unfolds to reveal that not all is what it seems.