Ainhoa’s career as a pianist is put paid to when she’s knocked down in the centre of Barcelona. Her love life isn’t exactly at its best either: shortly before the accident she’d met Imanol, but had been incapable of sharing her life with him due to an inability to show her feelings. The origins of her fears lie in the ETA attack she witnessed at the age of 15.