Daniel and Ana are siblings and good friends. They are both going through pivotal moments in their lives and lend one another mutual support. She is about to get married while he is smack bang in the middle of adolescence, growing up and shaping his identity. A dramatic event forces them to confront their desires and fears. Nothing will ever be the same again for brother and sister. Their fraternal relationship, the wedding preparations and the way the family functions will all be threatened by Daniel and Ana’s secret.