A story of friendship between siblings - Urika and Hasim, teenage refugees from Caucasus - and Stefan, former alcoholic who lives in a small town in Eastern Poland... Accidentally they travel together from Polish eastern border to France. Children are hoping to find their father, who lives in France, and the man goes on a thanksgiving pilgrimage to Lourdes.