The story of Paul Neville, who is married to Christie and embarks on an affair with the woman in the next-door room during a seminar at an isolated hotel in Auvergne. But the day the lovers decide to abandon everything and live out their passion, the young woman disappears. Suspected by the police, Paul also feels overcome by strange urges. In order to discover what has happened to his mistress, he first has to get to know himself.