A storm has knocked down a seemingly ordinary huge oak, yet it was a magic tree... Unknowingly the tree was used to make many objects that were sent to shops. From that day on strange things have begun to occur... A red chair has found its way to the house of a family. The chair can walk, fly and make wish come true to someone who sits on it. A recklessly spoken wish results in the parents leaving to work abroad and the children staying with their disliked aunt. The children run away and hit the road to find their parents. They set out on a journey full of adventures and magical events.