Ama Bilska is a very successful headhunter working for international corporations. Her life resembles well written business plan. Yet under the mask of unapproachable single woman she hides the need of having a child. Ama’s career falls out of the routine track when for the first time she allows herself to behave unprofessionally – she has a date with handsome Marek, whom he “hunted” for American client from the Silicone Valley.