A young man loses his job in a night club owned by prominent gangster. When the man demands his back pay, he is severely beaten up and he reports it to the police. The investigation is lead by an officer who is related with mafia... The senior of the family, who arrived to Warsaw to meet his friends from the Warsaw Uprising, finds out about his grandson’s beating. Along with his past comrades-in-arms he decides to take revenge.