Year 1952. In the middle of the capital foundations of Palace of Culture are being raised. Sabina has turned thirty and her mother tries to find her a husband. Grandmother rates the candidates yet the girl isn’t interested in any of them... One day in dramatic circumstances she meets Bronisław, a young man with the looks of peasant movie star. The man is vulgar yet Sabina gets passionate about him… His presence begins series of surprising events that will change the lives of three ladies.