Big, present day city. 24 hours from the lives of Broad-Shouldered Businessman, Sloppy Fatty, Some Mental, Skinny News-Vendor, Sweaty Cabdriver, Tired Guy, Delicate Blonde, Elegant Female Doctor and others... Sometimes their lots naturally entwine, sometimes it is a matter of an accident. We follow into the story of love, hate, betrayal, sex, violence and diverse dirt.