It is summertime, nice and warm. Two friends spend a lot of time together walking and talking. One of them meets with the aliens, she can also slow down or speed up the time. She is looking for a job in the City Transport Services, takes care of her grandmother, helps her mother and has a lot of adventures. For uninitiated she is extremely annoying.