On the Paulina’s party her grandfather dies. Before he died, he had managed to write a non conventional testament including the party’s guest, Michał. The boy is in trouble: because of sex-toy he split up with his girlfriend, moreover he was accused by her of causing the grandfather’s death. He is not worried about all the trouble, he fights for his ideas and he is looking for a job. He is helped by Robert “Promil”, who loves girls and boasts of his love conquests. There is also Karol, who – for a change – is faithful to his fiancée. Suddenly a beautiful Karolina, an impersonation of kindness and tolerance, appears in their lives. She is taking care of her sick father. Her solicitude and sacrifice impress Michał and make him less interested in his sex-gadgets. When all of them, including Paulina, meet to read the will, it turns out that grandfather, who was watching Michał’s sexual exploits at the party, left him in his will a possibility to earn a lot of money... Michał is ready to use this opportunity. But only for a noble purpose. After all, Karolina needs the money to save her dad...