What happens if our deepest desires come alive? – Perhaps András is the only man in the world who can get away with being with a totally different woman week by week. The only strange thing is that they all claim to be the same woman, Lilla, who has been his girlfriend for years and is carrying his child. But is he going to be happy with all these women? And who’s going to be the real mother of the baby?